Адно акно

МІНІСТЭРСТВА КУЛЬТУРЫ РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ
Міністр культуры: МАРКЕВІЧ Анатоль Мечыслававіч
Графік прыёму грамадзян: першая, трэцяя серада месяца з 8.00 да 13.00
каб. № 606
тэл. 8(017) 204-75-74
электронны адрас: ministerstvo@kultura.by

УПРАЎЛЕННЕ КУЛЬТУРЫ ГРОДЗЕНСКАГА АБЛАСНАГА ВЫКАНАЎЧАГА КАМІТЭТА
Начальнік упраўлення культуры: КЛІМОВІЧ Алена Віктараўна
тэл.: 8 (0152) 71-73-06
Графік прыёму грамадзян: першая
серада месяца з 08.00 да 13.00
каб. № 816а
электронны адрас: grodnooblkult@mail.grodno.by

СЕКТАР КУЛЬТУРЫ
КАРАЛІЦКАГА РАЁННАГА ВЫКАНАЎЧАГА КАМІТЭТА
Загадчык сектара культуры: ШПАКОЎСКАЯ Наталля Леанідаўна
тэл: 8 (01596) 2-15-99
Графік прыёму грамадзян: кожнае серада месяца з 08.00 да 11.00
каб. № 14
электронны адрас: kultkor@korelichi.gov.by

ДУК “Карэліцкая раённая бібліятэка” у сваёй дзейнасці падпарадкоўваецца сектару культуры Карэліцкага райвыканкама

 Графік

асабістага прыёма грамадзян і прадстаўнікоў юрыдычных асоб кіраўніком ГУК “Карэліцкая раённая бібліятэка”

 Арцюх Лілія Канстанцінаўна

тэл. 8 (01596) 74977

дырэктар   ДУК “Карэліцкая раённая бібліятэка”

прыёмныя дні

серада з 8.00 да 13.00

 

Рэжым працы кіраўнікоў

ДУК “Карэліцкая раённая бібліятэка”

Час працы:   8.00 – 17.00

перапынак на абед:   13.00 – 14.00

выхадныя дні – субота, нядзеля

 

ЭЛЕКТРОННЫ ЗВАРОТ

Электронныя звароты грамадзян, у тым ліку і індывідуальных прадпрымальнікаў (далей — граммадзян), і юрыдычных асоб на імя дырэктара ДУК “Карэліцкая раённая бібліятэка” накіроўваюцца і разглядаюцца згодна з патрабаваннямі

Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года

“Аб зваротах грамадзян  і юрыдычных асоб”.

 Грамадзяне, у тым ліку індывідуальныя прадпрымальнікі, іх прадстаўнікі, прадстаўнікі юрыдычных асоб рэалізуюць права на падачу электронных зваротаў толькі праз дзяржаўную адзіную (інтэграваную) рэспубліканскую інфармацыйную сістэму ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб.

Дадзеная сістэма прызначана для падачы ў дзяржаўныя органы і іншыя дзяржаўныя арганізацыі электронных зваротаў і атрымання адказаў (паведамленняў) на іх. Доступ да сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў забяспечваецца праз сайт у глабальнай камп’ютарнай сетцы Інтэрнэт па адрасе https://обращения.бел.

У адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. № 300-З ”Об обращениях граждан и юридических лиц“ электронны зварот выкладаецца на беларускай або рускай мовах.

Электронны зварот грамадзяніна, у тым ліку індывідуальнага прадпрымальніка (далей – грамадзянін) у абавязковым парадку павінен утрымліваць: Электронны зварот юрыдычнай асобы ў абавязковым парадку павінен утрымліваць:
— найменне і (або) адрас арганізацыі або пасаду і (або) прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы асобы, якой накіроўваецца зварот;
— прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі гэтакае маецца) або ініцыялы грамадзяніна;
— адрас месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;
— пераказ сутнасці звароту.
— найменне і (або) адрас арганізацыі або пасаду і (або) прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы асобы, якой накіроўваецца зварот;
— поўнае найменне юрыдычнай асобы;
— месца знаходжання юрыдычнай асобы;
— пераказ сутнасці звароту;
— прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі гэтакае маецца) або ініцыялы кіраўніка або асобы, упаўнаважанай падпісваць звароты.
Да электронных зваротаў, якія падаюцца прадстаўнікамі заяўніка, павінны дадавацца электронныя копіі дакументаў, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.Да электронных зваротаў могуць дадавацца дакументы аб выніках папярэдняга разгляду зваротаў і другія дакументы і (або) звесткі, неабходныя для рашэння пытанняў, выкладзеных у зваротах.

Электронныя звароты павінны быць разгледжаны не пазней за 15 дзён з дня рэгістрацыі, а якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі — не пазней за 1 месяц.

Адказы (паведамленні) на электронныя звароты накіроўваюцца праз сістэму ўліку і апрацоўкі зваротаў, за выключэннем выпадку, калі заяўнік у сваім электронным звароце просіць накіраваць пісьмовы адказ.

Пакідаюцца без разгляду па сутнасці звароты, якія (па якіх):
выкладзены не на беларускай або рускай мове;

  • адсутнічаюць найменне і (або) адрас арганізацыі або пасада і (або) прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы асобы, якой накіроўваецца зварот;
  • адсутнічаюць прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы грамадзяніна, адрас месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;
  • адсутнічаюць поўная назва юрыдычнай асобы і адрас яе месца знаходжання;
  • адсутнічаюць прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы кіраўніка цi асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты (для юрыдычных асоб);
  • не выкладзена сутнасць звароту;
  • тэкст не паддаецца чытанню;
  • у тэксце маюцца нецэнзурныя або абразлівыя словы цi выразы;
  • падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, якое вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах або па якiх у адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду;
  • змяшчаюць пытанні, што не адносяцца да кампетэнцыі арганізацыі, у якую яны паступілі;
  • прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
  • заяўнікам пададзены паўторны зварот, калі зварот ужо быў разгледжаны па сутнасці і ў ім не змяшчаюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
  • з заяўнікам спынена перапіска;
  • змяшчаюць пагрозы жыццю, здароўю і маёмасці, падахвочванне да ўчынення проціпраўнага дзеяння або заяўнік іншым спосабам злоўжывае правам на зварот.

ПЕРАЛІК

адміністратыўных працэдур,

якія ажыцяўляе ДУК “Карэліцкая раённая бібліятэка”

па заявах грамадзян

п/п

Назва      адміністра-тыўнай працэдуры Дзяржаўны орган (іншая арганізацыя), у якую грамадзянін павінен звярнуцца Дакументы і (або) звесткі, якія павінен прадаставіць грамадзянін для дзяйснення адміністратыў-най працэдуры Памер платы за адыцяўленне адміністратыўнай працэдуры Максімальны тэрмін адыцяўлення адміністратыўнай працэдуры Адказны за адыцяўленне адміністратыўнай працэдуры
1. Даведка аб месцы работы, службы і займаемай пасадзе ДУК “Карэліцкая раённая бібліятэка”

пл.17 Верасня,8

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу бясплатна у дзень звароту Арцюх Лілія Канстанцінаўна, дырэктар ДУК “Карэліцкая раённая бібліятэка”

 

2. Даведка аб перыядзе работы, службы ДУК “Карэліцкая раённая бібліятэка”

пл.17 Верасня,8

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу бясплатна 5 дзён Арцюх Лілія Канстанцінаўна, дырэктар ДУК “Карэліцкая раённая бібліятэка”

 

3. Выпіска (копія) з працоўнай кніжкі

 

ДУК “Карэліцкая раённая бібліятэка”

пл.17 Верасня,8

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу бясплатна 5 дзён Арцюх Лілія Канстанцінаўна, дырэктар ДУК “Карэліцкая раённая бібліятэка”

 

4. Даведка аб знаходжанні ў водпуску па догляду за дзіцём па дасягненні ім узросту 3-х гадоў

 

ДУК “Карэліцкая раённая бібліятэка”

пл.17 Верасня,8

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу бясплатна 5 дзён Арцюх Лілія Канстанцінаўна, дырэктар ДУК “Карэліцкая раённая бібліятэка”

 

5. Даведка аб выхадзе на працу да заканчэння водпуску па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3-х гадоў і спынення выплаты дапамогі

 

ДУК “Карэліцкая раённая бібліятэка”

пл.17 Верасня,8

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу бясплатна 5 дзён Арцюх Лілія Канстанцінаўна, дырэктар ДУК “Карэліцкая раённая бібліятэка”

 

 

 Кніга заўваг і прапаноў

знаходзіцца ў загадчыка аддзела абслугоўвання i iнфармацыi ДУК “Карэліцкая раённая бібліятэка”

Пiсарык Марыны Сяргееўны

тэл. 8 (01596) 74576